Tervetuloa yhdistyksemme jäseneksi! Tee hakemus alla olevalla lomakkeella. Hallitus käsittelee jäsenhakemukset kokouksessaan joka kuukauden toinen torstai.

Jäsenmaksut 2024
Varsinainen jäsen 30 euroa
Perheenjäsen 10 euroa
Linkkimaksu 15 euroa

Kerrothan maksun viestikentässä mitä ja kenestä maksat. Samoin, jos maksat linkkimaksun, niin lähetäthän haluamasi tiedot yhdistyksen sähköpostiin. FI28 1085 3000 3173 62

Maksutiedot saat vastausviestissä.

Yhdistyksen tarkoitus on herättää kiinnostusta slovakiancuvac-rotuun ja ylläpitää rodun harrastusta ja jalostusta Suomessa.

Yhdistyksemme toiminta on monipuolista. Yhdistys hoitaa  slovakiancuvac-rodun asioita Suomessa, järjestää jäsenilleen erilaisia tapahtumia ja jakaa tietoa rodusta, puolustaa sen oikeuksia, sekä tietysti edistää puhdasrotuisten slovakiancuvacien jalostusta.

Yhdistys on myös jäsenenä Salpausselän Kennelpiirissä ja Suomen Seurakoirayhdistyksessä

Jäsenilleen yhdistys toimittaa Meidän cuvac -lehteä, joka on avoin foorumi jäsenten jutuille ja yleiselle keskustelulle meitä kaikkia kiinnostavista asioista. Myös tietoa nimenomaan slovakiancuvaceja koskevista asioista ja yleensä koirista julkaistaan aina kun sopivaa materiaalia löytyy. Yhdistykselllä on myös oma FB-ryhmänsä, johon kuuluminen ei edellytä jäsenyyttä: https://www.facebook.com/groups/cuvacFI/

Yhdistyksen tavoite ja mitä tarkoituksen toteuttamiseksi tehdään

·         Järjestää jäsenilleen slovakiancuvac-harrastukseen liittyviä tiedotus-, ohjaus- ja  neuvontatilaisuuksia sekä tapahtumia

·         Järjestää ja osallistuu näyttelytoimintaan

·         Järjestää rodulle jalostustarkastuksia ja ohjaa jalostusta sekä avustaa rodun ulkomuototuomarikoulutusta

·         Julkaisee jäsenlehteä

·         Ylläpitää yhteyksiä Suomen Kennelliittoon, rotuyhdistykseen, kennelpiireihin ja muihin kennelyhdistyksiin sekä muiden maiden rotuyhdistyksiin.

Uudet ideat toimintamme kehittämiseksi ovat tervetulleita! Lähetäthän meille ideat, risut & ruusut sekä kaiken muun sähköpostilla osoitteeseen slovakianpaimenkoirayhdistys@gmail.com. Hallitus käsittelee jatkuvasti kokouksissaan saapuneita viestejä.